Bevroren Elektronisch Groene Boekje
Thread poster: Anne Lee
Anne Lee
Anne Lee  Identity Verified
United Kingdom
Local time: 02:39
Member (2003)
Dutch to English
+ ...
Jul 6, 2006

Eigenlijk een technisch probleem, maar de gebruikers van dit forum zijn de enigen die ook ervaring hebben van het Elektronisch Groene Boekje. De laatste versie (standaloneversie van SDU uitgevers, editie 2005) werkt perfect op mijn laptop. Op mijn desktop daarentegen, waar net dezelfde versie van Word 2003 geïnstalleerd is, krijg ik in Word alleen de vier knoppen te zien maar die weigeren te werken. Dus als ik op de knoppen van het Groene Boekje druk, krijg ik geen reactie. Het enige verschil ... See more
Eigenlijk een technisch probleem, maar de gebruikers van dit forum zijn de enigen die ook ervaring hebben van het Elektronisch Groene Boekje. De laatste versie (standaloneversie van SDU uitgevers, editie 2005) werkt perfect op mijn laptop. Op mijn desktop daarentegen, waar net dezelfde versie van Word 2003 geïnstalleerd is, krijg ik in Word alleen de vier knoppen te zien maar die weigeren te werken. Dus als ik op de knoppen van het Groene Boekje druk, krijg ik geen reactie. Het enige verschil waaraan ik kan denken is dat op mijn desktop Norton Internet Security geïnstalleerd is. Ik heb het programma al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar kreeg hetzelfde resultaat. Kan iemand me vertellen hoe ik dit kan oplossen?Collapse


 
Anne Lee
Anne Lee  Identity Verified
United Kingdom
Local time: 02:39
Member (2003)
Dutch to English
+ ...
TOPIC STARTER
Probleem opgelost. Programma was uitgeschakeld. Jul 6, 2006

Ik ontving uitstekende service van SDU en kreeg snel antwoord op mijn noodkreet. Buiten mijn weten om had Word het programma stilletjes uitgeschakeld (ongedaan gemaakt door 'Help, About Microsoft, Disabled items, Enable'.
Alles werkt nu terug!


 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


Bevroren Elektronisch Groene Boekje






Wordfast Pro
Translation Memory Software for Any Platform

Exclusive discount for ProZ.com users! Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value

Buy now! »
Anycount & Translation Office 3000
Translation Office 3000

Translation Office 3000 is an advanced accounting tool for freelance translators and small agencies. TO3000 easily and seamlessly integrates with the business life of professional freelance translators.

More info »